اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری 3 نفر از عوامل آتش زدن میدان ملت در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از دستگیری 3 نفر از عوامل اصلی تخریب و آتش زدن میدان ملت امیرآباد در حوادث اخیر خبر داد.

دستگیری 3 نفر از عوامل آتش زدن میدان ملت در نجف‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد حسین باباکلانی گفت: به دنبال آشوب‌هایی که عده‌ای از اراذل و اوباش و افراد معاند به بهانه افزایش قیمت بنزین ایجاد کردند، موضوع شناسایی و دستگیری این افراد به طور ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی اتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نجف آباد افزود: در همین رابطه ماموران این فرماندهی با یک کار ویژه اطلاعاتی و بکارگیری یک سری اقدامات پلیسی موفق شدند یکی از کسانی که در اغتشاشات اخیر حضور داشته و اقدام به تخریب و آتش زدن میدان ملت امیرآباد شهرستان نجف‌آباد کرده بود را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی گفت: این فرد پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم و متقن پلیس به بزه ارتکابی خود اقرار و دو نفر دیگر از همدستان خود را نیز معرفی کرد که آن‌ها نیز دستگیر و هر 3 نفر با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

باباکلانی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل و عناصر اصلی ایجاد اغتشاش و ناامنی در شهرستان نجف‌آباد به طور ویژه در دستور کار است و تمامی این افراد در اسرع وقت به دست قانون سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول